Ясни са носителите на Наградата на Шумен в системата на образование и наука за 2020 г. На свое заседание с тайно гласуване членовете на Постоянната комисия по просвета, образование и наука към Общинския съвет определиха кои от предложенията да останат и кои да отпаднат.
За „Ученик на годината“ в хуманитарната и природо-математическата област с 4 гласа бе избран Тонислав Троев от СУ „П. Волов“. Кандидатурата на Катерина Костадинова от 12 в клас ППМГ „Нанчо Попович” събра 3 гласа и не получава награда.
За „Ученик на годината“ в областта на изкуствата и спорта единодушно със 7 гласа бе подкрепена номинацията на Десислава Герчева, възпитаничка на ЦПЛР – ОДК „Анастас Стоянов“.
В категорията „Студент в областта на природните, математическите и техническите науки“ 6 гласа получи Валентин Борисов, IV курс в специалност „Компютърна информатика“ на ШУ „Еп. К. Преславски“. Другото предложение в категорията за курсант старшина Бойчо Златинов от 622 класно отделение – студент във Факултета „Артилерия, ПВО и КИС“ по специалност „Военни комуникации и информационни системи“ получи 1 глас и няма да получи наградата.
В категорията „Учител на годината“ в начална степен на обучение със 7 класа изборът е за Мануела Недекова, главен учител в начален етап в СУ „Сава Доброплодни“.
В категорията „Учител на годината“ в сферата на природните, математическите и техническите науки също със 7 гласа бе одобрена Мадлена Станчева – старши учител по информатика и информационни технологии в СУ „Сава Доброплодни“.
В категорията „Учител на годината“ в сферата на хуманитарните науки комисията единодушно подкрепи Виолета Маразова, старши учител по история и цивилизации и гражданско образование в ППМГ „Нанчо Попович“.
Наградата за принос в областта на природните, математически и технически науки е за доц. д-р Сунай Ибрямов от Факултета по природни науки на ШУ „Еп. К. Преславски“, за когото също гласуваха всички членове на комисията.
В категорията „Педагогически колектив в системата на предучилищното възпитание“ със 7 гласа бе утвърдена номинацията на Педагогическия екип на ДГ „Изворче“.
Наградата на Шумен в категроията „Педагогически колектив в системата на училищното и извънучилищното образование“ със 7 гласа бе присъдена на педагогическия колектив на Професионална гимназия по икономика.
Предстои предложените от Постоянната комисия по просвета, образование и наука имена да бъдат гласувани на предстоящата сесия на Общинския съвет на 25 април.
По традиция „Наградите на Шумен“ в системата на образованието и науката се връчват в навечерието на 24 май.
ШУМ.БГ
Коментари
Шумналия
Добре де, той е добър пианист. .....защо е сбъркана категорията на наградата......или пак задкулисие. ....
Мария
Базовото училище 2020 година бяха с най-много първи желания за записване в 1 клас в целия град. И това е лесно проверимо в електронната система за прием на община Шумен. Децата им имат награди от състезания по цял свят. Имат и сериозен юбилей - 100 годишнина.
Заслужаваха поне 1 глас да получат. Това 7-0 е унизително.
от Савата
СОУ "Сава Доброплодни" миналата година направиха една цяла паралелка в 1 клас с ученици, чието първо желание беше II ОУ "Д-р Петър Берон". Със своето гласуване вчера двамата техни представители в комисията по просвета само дават повод на хората да си припомнят този факт.
Това още веднъж показва, че Донка Иванова е с много класи над сегашната директорка. Тя никога не би си вкарала такъв автогол.
Анонимен
Тези награди отдавна нямат никаква връзка с реалността. Експертната комисия предлагат едно, комисията гласува съвсем друго.
Деница Спасова нямаше и 1 година стаж като учителка, когато за пръв път влезе в общинския съвет и стана член на комисията по просвета.
Не става само с хубост, трябва и акъл!
ШУМ.БГ
Този коментар бе изтрит заради неспазване на Правилата
ШУМ.БГ
Този коментар бе изтрит заради неспазване на Правилата
Донето
Ми като ме забиха в седма глуха и като навсякъде я свърших като лисицата на лозето какво друго ми остава,освен сама да се похвалвам тук-там и да пооплюя някой,който определено ме превъзхожда.
Анонимен
я си стой в нафталина
Анонимен
Липсва обосновка. Какви са конкретните постижения на посочените лица?
Чува се, че в Савата имали практика да групират децата по паралелки според предварително показани дадености: А -най-подготвените, в Б-малко по-малко подготвени и т. н.. Ако е вярно, какъв е приносът на началния учител? Има ли платени занимални със същите учители? Доста въпроси.