ВиК – Шумен започна оптимизиране на фактурирането на ВиК – услугите за своите клиенти. С цел по-добра отчетност, улесняване на работата на бизнеса и възможностите за планиране на разходите на битовите и бизнес клиентите, фактурите, които ВиК – Шумен издава за ползваните услуги, ще бъдат с дата последния работен ден на месеца, в който са ползвани услугите. Това съобщиха от пресцентъра на водоснабдителното дружество.
Промяната се въвежда от месец април 2021 г, а първите такива фактури ще бъдат издадени на 29.04.2021 г. Поради това през април клиентите ще получат 2 фактури – едната с дата 01.04.2021 г а другата – с дата 29.04.2021 г., уточняват от дружеството.
Според Десислава Иванова, ръководител отдел " Финансово - счетоводен" във ВиК - Шумен промяната е предприета в резултат на анализ на процеса на фактуриране и възможностите за неговата оптимизация.
"Целта ни е да улесним клиентите при отчетността и планиране на разходите. Промяната няма да засегне периода на отчитане, както и сроковете за плащане, а единствено датата на издаване на фактурата", казва още Иванова.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимен
НЯМА ОПРАВИЯ,КАКВИ ИЗМИШЛЬОТИНИ,ВМЕСТО ДА СЕ ХВАНАТ ДА ОПРАВЯТ КАЧЕСТВОТО НА ТАЯ ПОМИЯ ТЕ СЕ ЧУДЯТ КАКВО ДА НИ СЕРВИРАТ И ДА ИМИТИРАТ РАБОТА,РАБОТА НА АГЕНТА.
Ококорко
Оптимизациите на фактурите не е лошо, но защо не си оптимизират разпределението, че става двойно плащане. В жилища, в които не влизат не пишат потребление. Това се отразява в общия водомер и отива в сметките на съседите като разпределение. След отчитане на показанията хората си ги плащат въпреки, че вече е платено от съседите. Решението е дистанционно отчитане, ама не им е изгодно!
Има такъв народ
По случай празника Цветница спряха водата в кв. Тракия. От следващия месец се гответе за аварий всяка седмица и режим на водата!
До тоя от25.04.2021 16:57
Симпатизанте на чалгарската "партия", аз никакъв АвариЙ (тъй както Юлий и Юрий) не познавам! Няма да се готвя за него от другия месец! ;)