От днес започва изграждането на най-дългия двутръбен железопътен тунел, строен досега в България и на Балканите, съобщи министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Георги Тодоров, цитиран от Би Ти Ви.
Той даде старт на строителните дейности по проект за модернизация на железопътен участък Елин Пелин-Вакарел. Трасето е с дължина 20 км и е част от проекта "Модернизация на железопътен участък Елин Пелин - Костенец". В реконструкцията на 20-километровата отсечка ще бъдат инвестирани 498 млн. лв.
Дейностите включват изграждането на 7-километров двутръбен тунел. Проектните скорости за пътническите превози са 160 км/ч, а за товарните 120 км/ч.
Дневник
Коментари
7/8
Язък няма го Толупа да отреже лентата!Пък и кво крадене щеше да пада, шкафчетата щяха да пращат по шевовете!
Анонимник
Той изпълнителя не е ‘спечелил’ търга вчера. Комисионната отдавна е където трябва…
беден българин
за тази бедна и корумпирана робска държава , това наистина си е голямо постижение в 21 век
Анонимен
И това не е заслуга на сегашното правителство.
Анонимен
Направете го не само дълъг но и висок, че баш чалгар бакан да може да дойде на откриването с ферарито, да реже на лентата.
Не дай Боже!