Камъните са затворили напълно едната пътна лента и частично втората между селата Зверино и Лютиброд, съобщи "Нова телевизия".
Мястото е известно с непрекъснатите си свлачища при всеки дъжд въпреки ремонтите, обрушванията и поставената защитна мрежа на скалите. Екип на Агенция "Пътна инфраструктура" пътува към мястото.
До неотдавна главният трафик от Видин, съответно Дунав мост-2 към София и обратно се извършваше през Искърското дефиле заради ремонта на главния път Ботевград - Мездра. Сега движението оттам е възстановено, но пък трафикът на тирове силно компрометира пътя през Своге, така че на места се извършват и козметични ремонти./Дневник
Коментари
Pitar Pan
Кой,я измисли тая дума "срутище",не беше ли,по-правилно "свлачище"!? Много грозна дума!
Анонимен
еййй няма го вече баце да е виновен за всичко и сега тишина , не смеят да се обадят за да не оклепат някое другарче
Наследство от ГЕРБ
През 2019 г., с мотива за голяма спешност, са отпуснати 570 млн. лв. от държавния бюджет за укрепване на 84 свлачища и срутища. Парите отиват в АПИ, оттам 221 млн. лв. постъпват в „Автомагистрали“ ЕАД, а то договаря с 30 фирми да изпълнят тези свлачища и им превежда 188 млн. авансови плащания без обществени поръчки. Сумата, която се превежда на всяка фирма, е определена по оферта от самата фирма.
Анонимен
„Към 1 юни от всички 84 свлачища и срутища, се работеше само по едно. За останалите нямаше дори разрешения за строеж, т.е. нямаше проектна готовност“, подчерта арх. Комитова. Авансите са раздадени през декември 2019 г. Срокът на тези договори е 2 години и те изтичат през декември т.г. Трудно ми е да си представя как ще ги изпълним, но ще продължаваме да работим по тази тема..."