Кампанията на известната компания за бижута - Swarovski's Collection II, поставя акцент върху разнообразието и приобщаването на „различните”.
Лурдес Леон наскоро се завърна от Италия, където отпразнува заедно с братята и сестрите си рождения ден на невероятно известната си майка.
Лурдес побърза да се завърне на модния подиум, появявайки се като лице на компанията „Сваровски” на корицата на Vogue.
24-годишният модел е дъщеря на Мадона и Карлос Леон.
От „Сваровски” заявиха, че дъщерята на Мадона е идеално лице за кампанията им, базирана на платформата за „представяне на хора от всички култури и с различни ориентации”.
„Модел, актриса, лингвист, граждански активист - Лурдес олицетворява духа на Сваровски“, се казва в изявлението на компанията./БГНЕС, „Дейли Мейл”
Коментари
Анонимен3
А, защо такава снимка? Статията е за "лице" на компания, а не го виждаме. Егати лицето.
Кубадин
Щот нямат пари да си платят правата за снимка на щерката на она'а шаврантия... Затова са копирали неква реклама на тоя еврейомасонски търговец на камъчета... ;)