Железопътните линии, пероните и сградата на гара Плиска предстои да бъдат основно ремонтирани. За целта Национална компания Железопътна инфраструктура обяви днес обществена поръчка на стойност 10,278 млн. лв. с ДДС.
Ще се изгради наново релсов път около гарата с дължина 1 150 метра. След ремонта скоростта на движение на влаковете в участъка ще се повиши.
Гарата в момента служи за срещи, разминаване и надгонване на влаковете по еднопътната жп линия. Предвижда се промяна на коловозното и стрелковото развитие в гара Плиска, чрез изграждане на глухи предпазни коловози, нови гарови системи, включващи системи за телекомуникации, стрелки, осветление, видеонаблюдение.
Ще се направят нови 2 перона с обща дължина 365 метра. По самата сграда на гарата са предвидени по-малко промени. Ще се ремонтира покрива на приемното здание, вътрешните му тоалетни и резервните му стаи.
Работата трябва да се свърши за по-малко от 106 календарни дни, като срокът за изпълнение на дейности в условията на пълно прекъсване на влаковото движение не може да е повече от 6 денонощия.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимен
Тая гара златна ли е?На няколко километра от Каспичан където тия действия могат да се правят,после има и Велино.БДЖ е във фалит ,а продължават да наливат грешни пари
П.Д.
Няма съмнения коя фирма ще я прави нали?
Анонимен репортер
Шуменската жп гара прилича на морга. И зимата няма разлика дали си вън или вътре.
Анонимен-крадец
на тия поредни празни приказки вече няма кой да се хване в бедната и корумпирана България
Анонимен
Гара Плиска. Два перона с обща дължина над 300 м???
Воля
Сети се Мара да се побара ПРЕДИЗБОРНО . О . О . о . о . о . . . ! ! !
До първия анонимен
Гара (спирка) Велино вече не съществува