Комисията за защита на потребителите съобщи, че извършва проверка на обявените намерения на мобилни оператори за повишаване на цените на телекомуникационните услуги по действащи договори с потребители. Проверката има за цел да установи дали планираните промени биха били в съответствие с клаузите в конкретните договори и с одобрените общи условия. Комисията поверява и коректността на представянето на новите параметри, периода и обхвата на прилагане.
Вчера абонатите на два от трите мобилни оператора - А1 и "Теленор", получиха съобщения за едностранно вдигане на месечните такси от следващата година. При "Теленор" увеличението влиза в сила с фактурите за януари и се очаква да е около 5%, а А1 ще го въведе през първото тримесечие. Като причина е посочена инфлацията в страната. Подобни действия не са честа практика, но според обяснението от А1 са предвидени в договорите и те няма как да бъдат прекратени, без да бъдат платени всички дължими месечни такси до края на периода. Засега единствено от "Виваком" не са обявили повишени такси, пред "Дневник" от компанията заявиха, че ще коментират темата днес.
Дневник
Коментари
Анонимен
доят ни както си искат, докато има овце ще има и касапи
Анчо
От няколко години не съм видял цената на нещо да се смъкне. Само вдигат ли вдигат. До кога така?
Анонимен
БРАВО!
Анонимен
С Виваком от 3 години не съм имал проблем. Преди това бях на А1 и постоянно намираха оправдания за допълнителни такси. Даже бяха включили едностранно допълнителни платени услуги по средатата на договорния период без да съм искал такова нещо.
Анонимен
Аз съм на Вива и те си имат схемички. Бяха ми активирали Хепи кол без да забележа и то няма как да го разбереш освен някой който ти е звънял да ти каже че се чува музика вместо сигнал. 50ст или левче е на месец, нищо работа, ама те имам няколко милиона абонати и дори само при 5-10% да мине номера това си е една прилична 5-6 цифрена сума на месец. Само от тази малка схемичка.