Финалът в Шампионската лига отбелява силни резултати в свободния ефир на големите европейски пазари. Двубоят, в който "Реал" (Мадрид) победи "Ливърпул" с 1:0, започна с повече от 30-минутно закъснение. Въпреки това забавянето не се е отразило върху зрителската аудитория.

Испанската обществена телевизия RTVE е привлякла средна аудитория от 7.7 милиона зрители или шер от близо 53 процента. Стрийминг услугата RTVE Play е използвана от 718 хиляди зрители.

Това прави срещата най-гледаният финал в страната след изцяло испанския двубой между "Реал" и "Атлетико" през 2014 г.

Във Франция средно 5.9 милиона зрители са включили телевизорите си на TF1, което е 33.4% дял от общата аудитория. Платената телевизия Canal+ привлича 1.06 милиона зрители. За сравнение през 2021 г. английският финал "Челси" - "Манчестър сити" имаше едва 2.4 млн. зрители.

Италианската обществена телевизия Canale 5 събира аудитория от 6.1 млн. зрители, а платеният спортен канал Sky Italia - 1.07 млн.

Великобритания все още не е обявила своите данни, където срещата беше излъчвана от BT Sport и безплатно в Youtube.

Единственият пазар, който отчита спад е Германия. За пръв път от 2020 г. финалът в Шампионската лига се излъчи по обществената телевизия ZDF, събирайки аудитория от 8.39 милиона зрители. Преди две години, когато германският шампион "Байерн" (Мюнхен) победи ПСЖ, зрителската аудитория беше близо 13 милиона.

Дневник