Няма желание да се чуе реалният проблем. Говорят по телевизията едни господа, изказват се непрофесионално и неподготвено и не влизат в конкретиката на проблемите. Те не разбират, че това е геноцид към пътния бранш, който прави голяма част от брутния вътрешен продукт на България.
Това каза пред журналисти днес производственият директор на „Автомагистрали – Черно море“ АД Асен Тодоров.
Служители на фирмата за трети пореден ден излязоха на протест и блокираха за 20 минути пътен възел „Белокопитово“.
Шуменските пътни строители имат да получават от държавата близо 40 млн. лв. по няколко договора за строителство и ремонт на автомагистрали и пътища от републиканската мрежа.
„Нашата синдикална организация подкрепя само част от исканията на Българската браншова камара „Пътища“. Ние сме против „ин хаус“ процедурите. Искаме обаче индексация на цените. Защото, ако горивото, когато сме играли на търговете, е било 2 лева, сега е 3,50 лв. Битумът беше 65, сега е 1200 лева. Страни като Румъния вече правят трета индексация, Албания прави втора индексация, при нас не знам още какво трябва да се случи.
От „Автомагистрали – Черно море“ засега преустановяват протестните действия, защото е станало ясно, че с връщането на третия мандат на президента и с разпускането на парламента вече няма пред кого да поставят исканията си.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимен
Ако „Автомагистрали - Черно море“ бяха източили стотици милиони, щяха ли да бавят заплатите и да организират протести за някакви си 40 милиона? Сигурно са откраднати пари, но не го е направила тази фирма, а приближените на ГЕРБ-ДПС. Големите софийски фирми, с многото поръчки. Но правителството не ги осветли и наказа, а просто спря парите на всички. Обещаваха, лъгаха и сега няма ни пътища, ни пари.
Анонименко
Извинете но не Ви подкрепям да блокирате пътища, искайте си парите от вожда който ви ги е обещал не от обикновенния човек. За пътищата не се притеснявайте все ще се намери някой да ги ремонтира не по-лощо от вас. Вашите магистрали ги ремонтирате ако не всяка година през година, вижте стария път за Варна участъка от Индустриален парк до Каспичан. беще построен от чужда фирма преди около 15 години..
Анонимен
Повечето тежки камиони минават по магистралата, а не по стария път към Каспичан. Затова и той не е толкова амортизиран.
Анонимен
Когато построихте сектора на Герена не търсихте пари...
Анонимен
С 25 човека протест. Днес бяха доста смешни
Анонимен
Криворазбрана демокрация-отстояваш собствените си права, нарушавайки чуждите!
Анонимен
Когато държавата те мачка, се налага и това да правиш.
Loveca_
Магистралата за Варна поне да ставаше за нещо, че да ги подкрепим...Освен за тест на амортисьори и обучение на млади водачи по аквапланинг, за друго става ли?
Анонимник
1. БоЕко даваше поръчките на едни и същи фирми.
2. БоЕко има чекмеджета с пачки и злато, вероятно комисионна от тия същите.
3. От парите за пътища сигурно половината се краде, а по пътищата се трепем!
4. Киро ги отряза, крадците не плащат заплатките на работниците и ги изкарват да протестират щото НЯМАЛО пари!
Извод - парЕ има, ама при БоЕко и си го искат обратно!