Колко време прекарахте днес във Facebook? Сигурни сме, че сте скролнали нюз фийда поне няколко пъти.. Всеки активен човек има профил във Facebook независимо възраст, пол, интереси! Към 2023 активните потребители в мрежата са почти 3 милиарда души, което е около 35% от световното население. Това е най-популярната социална мрежа вече години наред и ще продължава да бъде!

Facebook се използва масово за комуникация с близки и приятели, развлечение, но и нещо повече… Много потребители споделят, че следят любимите си брандове и продукти и това е една от главните причини да влизат във Facebook. 

За да могат бизнесите да са по-близо до своите потенциални клиенти, те решават масово да се насочат към онлайн канала. Интернет мрежата се превърна в основния център на икономиката и дигиталния маркетинг. Ако и вие имате бизнес, но още не сте предприели крачка към digital света, сега е момента! 

И не, не се нуждаете от маркетинг агенция! Особено щом имате нов специален помощник - Изкуственият интелект (Ai). Вие заедно с Ai можете да работите като цяла маркетинг агенция! Добре дошли в Дигиталния Маркетинг на 2023 г. 

Нека ви разкажем как се прави Facebook рекламата и как изкуственият интелект започва да става важна част от маркетинг процесите. 

А ако искате да се научите на практика как да рекламирате във Facebook и как да интегрирате Ai в своя работен процес, не пропускайте да се запишете за курса Facebook Marketing на най-голямата академия в Източна България - Advance Academy. 

Как да развиете своята Facebook Маркетинг кампания?

Facebook рекламата днес е може би едно от най-лесните неща, които можете да направите за вашия бизнес. Ето кои са 5-те основни стъпки, по които трябва да минете, за да постигнете своите маркетинг резултати:

  1. Facebook Business Page 

Ако още не сте създали вашата бизнес страница във Фейсбук, то е време да го направите. Добавете описания за бизнеса ви, снимки, видеа, линк към вашия уеб сайт и не забравяйте да споделяте редовно съдържание, за да поддържате вашата активност и добър рейтинг. 

  1. Създайте си профил във Facebook Ads Manager

Facebook Ads Manager ще бъде един от най-верните ви “служители”. С този инструмент ще насрочвате и пускате своите рекламни кампании както за Facebook, така и за останалите социални платформи на компанията Meta. Във Facebook Ads Manager-а ще определяте своята цел на кампанията, аудитория, бюджет, продължителност.

В онлайн курса Facebook Маркетинг – Meta Business Suite на Advance Academy имаш възможност да научиш всичко това директно от маркетинг специалисти с над 15 години опит в сферата.

Онлайн курс Facebook Маркетинг от Advance Academy

  1. Определете вашите Facebook Marketing цели.

Преди всяка маркетинг кампания е необходимо да си поставите ясни и конкретни цели. Тук е момента да се запитате… Какво искате да постигнете с вашето присъствие във Facebook?

  • Искате да изградите Brand Awareness или да популяризирате бранда и да го направите по-разпознаваем? 
  • Искате да насочите повече Organic Traffic към вашия уеб сайт?
  • Искате да увеличите онлайн продажбите?
  • Искате да достигнете до нови потенциални клиенти?

След като изберете вашите цели сте готови да продължите напред към следващия етап от кампанията. 

  1. Определете вашата Buyer Persona - Идеален Клиент.

Знаете ли кои потребители са вашите потенциални клиенти? Ако още не сте проучили това, то е време да го направите. За целта е необходимо да разгледате вашите реални клиенти и да анализирате:

  • Какви са техните демографски фактори - пол, възраст, националност, местожителство?
  • С какво се занимават те? Семейни ли са? Учат ли?
  • Какви са техните интереси? 

На пръв поглед това може да ви се струва незначително, но когато започнете да настройвате своята Facebook маркетинг в Ads Manager-а ще разберете, че е от значение. 

  1. Създайте своят план за действие, период на кампаниите и бюджет.

Преди да стартирате една Facebook Marketing кампания е необходимо да планирате не само банерите и текста, но и вашият времеви период и бюджет. Съобразете времето на кампанията с основното събитие, около което е изградена тя. Например, ако правите кампания за Свети Валентин, стартирайте я поне 15 дни преди празника. 

  1. Създайте предварително съдържанието за вашата рекламна кампания. 

И тук идва най-креативната работа от Digital Marketing кампаниите. Но не забравяйте, че “съдържанието е царят на маркетинга”. Въпреки че е по-творчески етап от създаването на рекламната кампания не бива да го подценявате. Тук вашите задачи са да:

  • Напишете caption-а, текста, който ще бъде изписан на спонсорираната публикация във Facebook. Трябва да бъде кратко и ясно, грабващо вниманието и с точен call-to-action. 
  • Създайте различни дизайни на банери, видеа и анимации. Доказано е, че през последните години най-ефективните Facebook реклами са във видео формат. Дори и да нямате опит в дизайна, не се притеснявайте - Canva е страхотен инструмент за създаване на дизайни от непрофесионалисти.
  • В курса Facebook Marketing на Advance Academy ще научите как да пишете грабващи текстове за рекламните си кампании и как да създавате дизайн съдържание с Canva.

Как да включите Изкуствения Интелект във вашите Facebook реклами?

“Изкуственият интелект няма да замени вашата работа! Хора, използващи изкуствения интелект, ще го направят!” 

  1. Идеи и концепции за маркетинг кампании.

Представете си маркетинг екипа на Audi или Mercedes. Те са седнали да правят брейнсторминг за следващата им рекламна кампания. В продължение на часове те нахвърлят идеи и обсъждат.

А ето ви и вас пред монитора с най-актуалната иновация в технологичния свят - Изкуствения интелект. Вярвате или не, вие можете да работите като цял маркетинг екип. Днес имате възможност да генерирате множество страхотни маркетинг стратегии за нула време. 

  1. Видеа за рекламни кампании.

Знаете, че видеото е най-ефективния формат за Facebook реклама, но нямате нужното оборудване, за да създадете такова? Е, това вече не може да бъде оправдание… С Изкуствения интелект днес и това е възможно. Ще можете да генерирате перфектното видео само изписвайки няколко ключови думи.

  1. Рекламни текстове и call-to-actions.

Това е приложението на Ai, което вече масово се използва както от маркетинг агенциите, така и от всички други, които сами изграждат своите рекламни кампании.

Ако искате да правите своите Facebook реклами сами и да интегрирате Изкуствения Интелект в своята работа, то имате възможност да почерпите от опита и знанията на утвърдени специалисти в маркетинга като се запишете на курса Facebook Marketing на Advance Academy. 

 

За повече информация: AdvanceAcademy.bg

email: office@advanceacademy.bg

или на телефон: 0889 990 030

 

Платена публикация