"Гугъл" (Google) на "Алфабет" (Alphabet) започна от днес официалното пускане на чатбота си "Бард" (Bard), търсейки потребители и отзиви, за да отвоюва позиции от "Майкрософт" (Microsoft) в бързо развиващата се конкуренция в технологията на изкуствения интелект, предаде Ройтерс.
Започвайки от САЩ и Великобритания, потребителите могат да се присъединят към списъка с чакащите за англоезичния достъп до "Бард", програма, която преди бе отворена единствено за одобрени за тестването на продукта хора.
"Гугъл" описва "Бард" като експеримент, позволяващ сътрудничество с генеративен изкуствен интелект, технология, която се опира на минали данни, за да създава, а не само да идентифицира съдържание.
Пускането на пазара миналата година на "ЧатДжиПиТи" (ChatGPT), чатбот от "Оупън Ей Ай" (OpenAI), стартъп, подкрепян от "Майкрософт", доведе до надпревара в технологичния сектор, за да може изкуственият интелект да стане все по-достъпен. Надеждата е той да промени начина, по който хората работят и бизнесът да е печеливш в този процес.
На въпрос дали конкурентната динамика стои зад разработването на "Брад" Джак Кравчик, старши продуктов директор, заяви, че "Гугъл" се е фокусирал върху потребителите. Хора от компанията, както и външни потребители са се обърнали към "Бард", за да "увеличат производителността си, да ускорят идеите и наистина да подхранят любопитството си", каза той.
В демонстрация пред Ройтерс на сайта bard.google.com Кравчик е показал как програмата произвежда текстове на момента, за разлика от "ЧатДжиПиТи", която изписва отговорите дума по дума.
"Гугъл" подчерта някои грешки по време на тазгодишното демо за Ройтерс.
Дир.бг
Коментари
Добави коментар