Италианска модна къща "Валентино" даде началото на дефилетата от Седмицата на мъжката мода в Милано, предадоха осведомителните агенции.

С блейзъри и палта с флорални мотиви, комбинирани с къси панталони, творческият директор Пиерпаоло Пичоли се опитва да предефинира значението на мъжката идентичност.

Бродираните цветя в колекцията добавят нотка деликатност към класическите облекла.

Модната къща "Валентино", която се контролира от катарски инвестиционен фонд, представи колекцията си мъжко облекло за сезон пролет/лято 2024 г. в сводестия двор на Миланския университет.

Седмицата на мъжката модата в Милано включва 72 събития и ревюта. Тя ще продължи до 20 юни, като ще представят колекциите си Джорджо Армани, "Прада", "Долче и Габана" и други, отбелязва Ройтерс.

БТА