Сивото може да е една от най-популярните опции за каросерията на автомобили, но Fiat реши да не произвежда повече модели в тази цвят, а да наблегне на по-ярки алтернативи. Изцяло електрическият 600e, който ще дебютира на 4 юли, ще бъде една от звездите на кампанията на италиански производител, залагаща на на нови и по-атрактивни окраски.
Fiat иска липсата на сиво да се превърне в „отличителна черта на автомобилите на марката“ и да го превърне в „бранд, произхождащ от земята на цветята“. В този контекст нюансите на настоящите и бъдещите модели на Fiat са вдъхновени от морето, слънцето, земята и небето на Италия. Примерите за това са моделите 500e, 500 Hybrid, 500X, Panda и Tipo, които се предлагат в бяло (Gelato), портокалова (Sicilia и Paprika), червено (Passione), синьо I(talia и Venezia), зелено (Rugiada и Foresta), розово злато и черно (Cinema).
Решението да не се използва сиво също предлага обяснение за нетрадиционна каскада с гмуркане с кола, която се проведе в италианския град Леричи по време на лятното слънцестоене на 21 юни. Изпълнителният директор на Fiat – Оливие Франсоа, обяснява защо марката е взела това решение, преди да скочи в огромна кофа с оранжева боя в сребрист Fiat 600e.
Главният герой на видеото твърди, че сивото е любим цвят сред японски, френски и германски автомобилни производители - такива коли се продават лесно (във видеото виждаме редица коли в сребристо-сиви нюанси, които наистина са станали много разпространени). Но Fiat решава, че това не е добре за Италия.
Премиерата на Fiat 600e е насрочена за 4 юли. Това е компактен кросоувър с дължина около 4,1 м, всъщност той заменя Fiat 500X. Технически, новият модел е свързан с Jeep Avenger, Peugeot 2008, Opel Mokka и DS 3 (всички построени на френската платформа CMP), но характеристиките на Fiat са традиционният ретро-дизайн в стила на моделите Fiat 500.
investor.bg
Коментари
Анонимен
По темата:Иди на Кауфланда,всички коли сиви,черни или бели,не можеш си намери колата, много тъпо!
Анонимен
Аз предпочитам колата ми да е сива. Няма да си купя фиат.