Лидл България откри нова сграда на магазина си в Шумен, която отговаря на най-новите съвременни технологични и екологични стандарти. Отличава се със съвременната визия и модерно оборудване с висок клас за енергийна ефективност. Електронните ценови табели във всички зони допринасят за бързото и удобно пазаруване, с което са свикнали клиентите на Lidl. Обектът, с площ от 1400 кв.м е с адрес ул. „Симеон Велики“ 36А и се намира в непосредствена близост до старата сграда, която предстои да бъде преустроена в паркинг. В момента паркингът на магазина разполага с 60 места, като до началото на 2024 г. те ще станат 147.
„Безспорно е удобството на локациите, с които сме още по-близо до потребителите. За мен обаче, най-ценна е обратната връзка, която получаваме от клиентите, за които едно от основните предимства на Lidl са висококачествените продукти с изгодни цени, разнообразни, но от предварително подбран асортимент, който улеснява избора и спестява време“, сподели Мирослава Димитрова, управител на новооткрития магазин.
По традиция в деня на откриването на новия магазин всички посетители на Lidl бяха посрещнати с подаръци, дегустации на продукти от собствените марки на веригата и изгодни предложения. За доброто настроение допринасят празничните балони, игри и забавления за най-малките.
През цялата 2023 г. компанията ще продължава устойчивото разрастване на търговската си мрежа. Чрез топ локации, модерна визия и новаторски подход смарт дискаунтърът осигурява още повече възможности за умно пазаруване на своите клиенти, без да се налага да избират между цена или качество, бързина или внимателно селектиран асортимент.
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 120 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Съдържание на Lidl