ДП „Национална компания железопътна инфраструктура“ избра изпълнител на ремонта на ЖП гарата в Шумен. Докладът на комисията с класирането на кандидатите бе обявен на сайта на Агенцията за обществени поръчки.
Победител е "Ганос" ДЗЗД , с получена оценка 100,00 точки и прогнозна стойност 12 620 018 лв. с ДДС. Сдружението е дало 650 дни за изпълнение на ремонта.
В "Ганос" участват три фирми - „Торкрет“, „Варт 2000“ и „Орион Кънстракшън“.
„Торкрет“ ЕООД е със седалище в Бургас и предмет на дейност разрушаване на стари обществени, промишлени сгради и съоръжения, външно и вътрешно ел. и ВиК, вертикална планировка, изпълнение на хидротехнически съоръжения, общо строителни работи и др.
„Варт 2000“ ЕООД е софийска фирма. Занимава се със строителство и строително-ремонтна дейност, събиране и разчистване на сгради земни дейности на строителни площадки, цялостно строителство на сгради и строителни съоръжения, довършителни строителни дейности, строителство на инсталации и др.
„Орион Кънстракшън“, клон България, е със седалище в София. Дружеството е с централа в Словения, а като представител в България е посочен унгарецът Каталин Сенци. „Орион Кънстракшън“ е дружество с ограничена отговорност.
Комисията е посочила и класиран на второ място в обществената поръчка. Това е „Парсек Груп“ ЕООД с получена комплексна оценка 97,78 точки и предложена договорна цена в размер на 11 993 586 лева без ДДС.
Останалите пет участници, подали документи за обществената поръчка, са отстранени.
Срокът за обжалване на решението е 10-дневен от съобщаването му.
Припомняме, че обявената поръчка за ремонт на шуменската гара бе с прогнозна стойност 12 620 018 лв. с ДДС, с включени 10% непредвидени разходи върху стойността на СМР. Срокът за обновяване на гарата е между 650 и 800 календарни дни.
Гарата в Шумен е построена през 1943 година на мястото на първата, строена през 1895 година, и оттогава по нея не са правени големи ремонти.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимен
ремонт трябва, но бас хващам че пак ще спрат процедурата както предните три пъти. Ще видите.
Анонимен
Автогарата също е голяма мизерия.
дидо барона
бус карам понякога , така че автогарата съм съгласен че може да се промени но колко хора карат влакове на пръсти се броят??
Велизар Антонов ЖК Тракия
Да вземат да я съборят тази гара и да направят един нов квартал със хубави нови блокове ново строителство и мол не да ходим само до варна.
Анонимен
Това по вече от две години за един ремонт ми се струва че е много време. Но,тука е така.
Анонимен
Питахте ли шуменци дали са съгласни да платят 2 милиона за конкурсни проекти на чужденците, които няма да се реализират никога. Както стана с бетоните от дипломатическия корпус. Падна власта и 33 г гледаме бетонни фалоси.
Анонимен
Хубаво триете,защото писах каква глупост сътвориха с този метален никому не нужен навес,защото собственика на автогарата открадна прекрасната алея към гарата,а там автогара нямаше,и като я построиха границите и не бяха сегашните,алеята,то градина даже,нямаше нищо общо със сегашните заграждения.Хайде пак трийте.
Анонимен
Някакъв убиец е запушил отвора за покрива на блока находящ се на ул.Св.Гора и ул.Август Попов и сега стотици гълъби ще умрат затворени в таванското на блока без вода и храна.
Анонимен
Ако ми платите 10 милиона ще Ви проектирам модерна сграда интеркамбиадор. Обединен транспортен възел, жп.гара автобуси, градски и междуградски, метро.