На 6 юни (вчера) се проведе едно от най-големите събития за дигиталната гилдия у нас -  Digital4Sofia Online Advertising Conference в София Тех Парк, форум Джон Атанасов. За първи път конференцията събра на едно място над 800 участници, сред които маркетинг експерти, бизнес представители, добре познати лица от дигиталния бранш, клиенти и партньори. Това открои събитието за пореден път като едно от водещите в България за електронната търговия, оптимизацията за търсачки, онлайн рекламата, инфлуенсър маркетинга и още.

Защо събитието беше най-мащабното до момента?

За първа година Netpeak Bulgaria се обедини за организацията на конференцията със своите партньори от Internet Media Group/Digital4Network (които организират мащабни събития в най-големите градове в България) за създаването на едно още по-запомнящо се, по-голямо и още по-практически насочено събитие за дигитален маркетинг, което дълго ще се помни…

На досегашните събития, организирани от двете компании, по традиция се събират около 400-500 участници, но този път интересът на аудиторията надмина очакванията дори и на организаторите - конференцията предизвика изключителен фурор, множество коментари в социалните мрежи и Facebook групите. Медийният отзвук също е огромен и изключително позитивен.

Highlights от събитието:

  • Събитието беше открито от формация с тъпани и гайди - това даде невероятен старт на предстоящия ден, изпълнен с емоции, активности и динамика;
  • Геннадий Воробьов, CEO на Netpeak Bulgaria, и Любомир Атанасов, Управляващ партньор в Internet Media Group, приветстваха гостите за добре дошли с кратка встъпителна реч;

  • Специален гост на конференцията за откриващата лекция беше Иван Гойчев, зам.-кмет Направление „Дигитализация, иновации и икономическо развитие“ в Столичната община, който разказа повече за визията за дигитализация на Столична община;

  • Геннадий Воробьов представи и лекция на тема "AI-кухнята на Netpeak: от маркетинга до откриване на най-добрите специалисти" с безценни идеи, съвети и примери от опита на агенцията в прилагането на изкуствен интелект в работните процеси. Той разкри повече и за процеса на подбор на кандидати за агенцията, как се откриват и привличат най-талантливите специалисти в индустрията, които градят заедно дигиталното бъдеще на България.

  • Лекциите бяха разделени в три тематични панела, за всички интересуващи се от SEO, AI & Business Development и, разбира се, eCommerce;
  • Водещи на трите панела съответно бяха Мартин Желязков, SEO specialist в Netpeak, Етиен Янев, Senior Social Media Manager в Payhawk, и Стефан Чорбанов, Съосновател и управител на Stenik;

  • Няколко панелни дискусии за най-горещите трендове в digital се проведоха в рамките на деня в трите зали, а интереса на зрителите поддържаха теми като “Оптимизация на процеси чрез AI и дигитални решения”, “Успешни техники за работа с инфлуенсъри и бъдещето на инфлуенсър маркетинга”, “Как да постигнем повече продажби при промоционални кампании?”, “Techniques to increase ROAS for eCommerce” и още.

  • 50+ експерти от България, Хърватия, Полша, Ирландия, Гърция, Румъния, Словакия и Словения изнесоха практически насочени лекции и кейсове. Лекторите бяха представители на едни от най-големите и разпознаваеми digital & performance агенции и брандове у нас и в Европа.
  • Закриващата лекция събра всички участници в основната зала на събитието за лекцията на Лора Крумова, дългогодишен журналист и Co-Founder на MAD in BG, и Мария Йотова, журналист и Co-Founder на MAD in BG, които събраха овациите с темата MAD (Мake A Difference) Storytelling – Как да разказваме бранд истории, които помагат на бизнеса да расте?

За чудесното настроение на участниците в рамките на събитието организаторите се бяха погрижили да има на разположение, освен полезно съдържание, редица атракциони, няколко фото кътове, специална фото будка, Networking зона, кафе зона, Експо зона с изложители, два бара с коктейли (за охлаждане на страстите в горещия юнски ден), количка за сладолед, вкусен кетъринг, ръчно изработени бургери и още.

И за да е още по-грандиозен финалът, на всички участвали в томболата бяха раздадени награди, сред които: почивка за двама в Египет (от Ekvator.bg), почивка за двама в Атина (от ContactPigeon.com), велосипед (Supermart), дрон (4sales.bg), видео камера (Kassaba Systems), специални награди от Forlife.bg, Revita, Dice.bg, Ciela и още.

В края на деня участниците имаха възможността да се насладят и на специално организираното rooftop афтър парти с гледка към Витоша, да продължат да обменят идеи и настроение и да се забавляват!                         

Георги Кандев, Business Operations Manager в Netpeak Bulgaria, подчерта важността на добре координираната организация и екипната работа за успеха на събитието. Той изрази удовлетворение от положителната обратна връзка, която доказва, че усилията на екипа са се отплатили, и събитието е било полезно за присъстващите.

Екипът на Netpeak позира пред щанда на агенцията в Експо зоната

Това събитие за пореден път доказва, че организацията на конференции като Digital4Sofia Online Advertising Conference предоставя уникален шанс на дигиталния бранш у нас за професионално усъвършенстване, бизнес развитие и придобиване на ценни контакти и партньорства в бързо променящия се дигиталния маркетинг пейзаж.

Не пропускайте възможността да се присъедините към следващи събития от поредицата Digital4 Online Advertising Conference, с организатори eкипите на Netpeak и Digital4, за да бъдете в крак с най-новите тенденции и иновации в дигиталния бранш, да си сверите часовника за водещитe инструменти и добрите практики, да спечелите ценни контакти и най-вече да се забавлявате!

Екипите на Netpeak Bulgaria, Digital4Network, IMG group и SEOMAX, заедно с     доброволците, които бяха част от събитието

Съдържание на Netpeak Bulgaria