Три фирми със седалище в София и една шуменска са подали документи за участие в процедурата за избор на изпълнител на мащабния ремонт на бул. „Симеон Велики“ е видно от сайта на АОП.
В обществената поръчка участват „Автомагистрали-Черно море“ АД, „Алди Комерс Груп“ ЕООД, „НСК София“ ЕООД и ДЗЗД "Енерго-Делчев 2024", в което влизат „Енергоинвестинженеринг“ ЕООД и регистрираното в Пазарджик дружество „Делчев Инженеринг“ ООД.
Община Шумен обяви поръчката на 21 август, а желаещите за участие имаха срок за подаване на документи до 19 септември. Ценовите предложения на фирмите предстои да бъдат отворени, като не е посочена конкретна дата.
За ремонта на булевард „Симеон Велики“ - от улица „Дойран“ до кръстовището на изхода от бензиностанция „Петрол“ община Шумен подписа споразумение за финансиране с МРРБ. Разходите за реализация на проекта през настоящата година не трябва да надвишават 4 752 800 лева. Общият прогнозен размер на дейностите по основната пътна артерия на града е до 23 508 000 лева.
Припомняме, че според заданието на администрацията по целия булевард с дължина 5 300 метра трябва да се положи нова асфалтовата настилка. Ще бъдат подменени тротоарите и бордюрите от южната и северна страна на бул. „Симеон Велики“. От южната страна на булеварда е проектирана двупосочна велосипедна алея, а в отделни участъци ще има споделено движение на пешеходци и велосипедисти на тротоара. От северната страна е предвидена комбинирана алея за пешеходно и велосипедно движение. Предвидено е и изграждане на допълнително осветление на улицата и пешеходните зони, както и озеленяване.
Стрително-монтажните дейности по булеварда трябва да приключат не по-късно от края на месец октомври 2025 г.
ШУМ.БГ
Коментари
Симеон Великов
Не знам какво точно предвижда проекта за ремонт на този булевард, но освен асфалта и тротоарите, добре ще е да се извърши известно разкрасяване на централната му част (прим.от НОИ до ул.Станционна) с декоративно осветление, зелени и цветни площи, места за отдих и друго подобно оформление, характерно за съвременна градска среда. Да не се прекалява с велоалеите само, за да кажем, че и в Шумен имаме.
Анонимен
Велоалеите са начин да се завишава сумата на ремонта.Велоалеите трябва да са без прекъсване .Така са като път без изход ,нито велосипедисти нито пешеходци нито автомобили се движат по тях.
Симеон Великов
Всъщност велоалеи е добре да се направят на места, където няма да се пречи на осигуряването на по-добри условия за движението на останалите участници в движението - пешеходци и автомобили, както и за паркиране на последните. Примерно в Шумен за каране на колело с цел за здраве, спорт и разходки могат да се направят околовръст езерото или на платото.
Анонимен
Кауфланд са измамници, сложили са етикети за намаление с червен цвят за 5лв, а всъщност ти продават стоката за 19лв. Отказват да ти върнат парите за току що купеното.
Анонимен
Съжалявам че подписах документите за въвеждане в експлоатация на Кауфланд. ЛИПСВАТ ДЪРВЕТА НА ПАРКИНГА И ЛЪЖАТ И МАМЯТ ХОРАТА.
Анонимен
Автомагистрали - корупция !!! На Любо Христов номерата. Май Христов = Христов
Анонимен
Кметството на Мадрид щеше да покаже проекта и количествените стойностни сметки, защото има зам.кмет по прозрачността и участието на гражданите в управлението на града им.
Анонимен
Какъв проект, бе? Още не са избари изпълнител. Ходи си в Мадрид, можем да живеем и без теб, но там няма кой да рине лай...
Анонимен
Аз ходя в Кауфланд хапвам си и си заминавам