АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД – ШУМЕН обявява свободно работно място за кандидатстване по документи и събеседване

за длъжността „Работник, поддръжка сгради“ – 1 /една/ щатна бройка в общата администрация на съда, технически длъжности

1. Кратко описание на длъжността.

Поддръжка на материалната и техническата база на Административен съд – Шумен.

2. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове и Класификатора  на длъжностите в администрацията на съдилищата на основание чл.341, ал.1 от ЗСВ, в сила от 01.01.2024г.:

  • завършено средно образование;
  • лицето е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
  • лицето не е поставено под запрещение;
  • лицето не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
  • лицето не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  • лицето отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността;
  • за лицето не са налице обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда  и чл.340а, ал.2 от ЗСВ.

3. Специфични изисквания за заемане на длъжността:

Допълнителни познания по управление на климатични инсталации, по ел. инсталации, по В и К инсталации и строително-ремонтни работи.

4. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата.

5. Необходими документи:

  • заявление за участие – свободен текст;
  • автобиография тип CV;
  • декларация по чл.340а, ал.1 от ЗСВ /по образец/;
  • декларация по чл.107а, ал.1 от КТ и чл.340а, ал.2 от ЗСВ /по образец/;
  • декларация съгласие за обработване на личните данни /по образец/;
  • копие на документ за завършена образователно - квалификационна степен /минимум: средно образование/;
  • копие от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж /трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка/;
  • свидетелство за съдимост, издадено да послужи пред Административен съд Шумен за заемане на длъжността „Работник, поддръжка сгради“;
  • медицинско свидетелство за работа от личния лекар, заверено от Център за психично здраве, че не се води на отчет -  оригинал.

Кандидатите могат да подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификация и умения за обявената длъжност.

6. Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават в сградата на Административен съд - Шумен, адрес: гр.Шумен, бул. Славянски №64 /регистратура/, всеки работен ден от 8,30ч. - 17,00 часа.

Краен срок за подаване на документи: до 02.12.2024г. включително.

Документи се подават лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно/.

Общодостъпно място, на което ще се обявяват всички съобщения, свързани с обявеното свободно място :

  • интернет - страница на съда -  https://shumen-adms.justice.bg/  и на информационното табло в сградата на съда.

След проверка на представените документи ще се проведе събеседване с допуснатите кандидати. С избрания кандидат да бъде сключен трудов договор на основание чл.67, ал.1, т.1 от Кодекса на труда с 6 месечен изпитателен срок в полза на работодателя.

За допълнителни въпроси по обявата - тел. 054 800791 – съдебен администратор.