Пожарът във „Фарма вет“, убийството на млада жена от нейния приятел,  местната администрация, както и липсата на вода. Новините на тези теми са най-четени през изминалата година от читателите на ШУМ.БГ, показва статистиката на сайта ни.

„Голям пожар в производствената база на „Фарма Вет“ е новината, прочетена най-много пъти в ШУМ.БГ  – 49 867. Потресаващото убийство на 28-годишната Сибелджан от нейния приятел предизвика силен интерес. „Оставиха в ареста Айдън, който в неделя уби приятелката си“ е прочетена 39 397, а първата новина по темата е също сред десетте най-четени. На трето място в годишната ни класация е информация за Комплексния онкологичен център. „Трима кандидати за управител на КОЦ-Шумен“ е отворена 37 980 пъти.

Следващите по брой четения новини са:

Честото спиране на водата очаквано е предизвикало и четения на многобройните новини през годината, свързани с липсата на вода, като публикациите на тази тема са отваряни около и над 25 000 пъти.

Голям интерес сред читателите на ШУМ.БГ са предизвикали и рекламните публикации, като сред най-четените през годината са:

  • „Най-големият детски клуб в България NEVERLAND и L’Olivo Bar & Dinner бяха открити в Шумен“ (49 069),
  •  „Откриха Очен център “Д-р Маринови” - първи по рода си медицински център по очни болести в Шумен“ (44 642)
  •  "Хотел “Мадара” става “М Plaza” - модерна жилищна сграда с уютни апартаменти в сърцето на Шумен (46 943)
  • "От Брюксел до Шумен: Brothers Chicken & Grill задава нови стандарти за бърза закуска" (26 872)
  • "Flamingo Cake Shop: Торти за ценители в сърцето на Шумен" (27 909)

И тази година ШУМ.БГ е най-четеният сайт за новини от Шумен, показва справка в специализираните сайтове за сравнение на трафика, като средно уникалните ни читатели на месец са около 120 000 с над 400 000 посещения на сайта. От 1 януари до 30 декември главната страница на ШУМ.БГ е отворена 3 465 970 пъти, а секцията с шуменски новини – 1 294 000.

Общо преглежданията в сайта са над 13 000 000 през годината, като трафикът на сайта основно е от директни посещения и органично търсене и много по-малко от социалните мрежи.

Благодарим на нашите читатели, че и тази година ни се довериха.

ШУМ.БГ