Победителят в Шампионската лига може да инкасира 100 милиона евро приходи от подобрени спонсорски договори, постъпления от телевизионни права, завишени трансферни цени на футболистите и от по-високи приходи от продажба на билети. Изчисленията са на базата на проучване, направено от един от спонсорите на лигата Мастъркард. Освен за клуба, успех в Шампионската лига носи огромни печалби и за града, където домакинства отборът. За пример в проучването се посочва град Ливърпул, който отчел приходи от 70 милиона евро от повишено потребление на стоки, туризъм, спонсорство и реклама, след като тимът на Рафаел Бенитес спечели Шампионската лига през 2005 година. Сега Ливърпул ще опита да повтори триумфа си, като на финала в сряда в Атина отново ще срещне Милан.