Искам да споделя със вас на какво е подложен данъкоплатеца когато се наложи да посети общината.Когато след дъъъъъъъъъългото чакане пред стаята тъй-като в нея трябва да има по двама служители,но уви е само един иначе стаите за приемане на документи по чл.14 са две,но това е по-малкото зло след като вече си успял да се добереш до служителя се случва следното:
Попълнила съм декларацията според това което имам като информация по нотариален акт.След това плащаш такса в кадастъра като между временно държа да отбележа,че не съм попълнила годината на построяване на сградата това е жилищен блок построен от същата тази община да речем преди 20 или 30 години не знам точно и подавам декларацията за одобрение и заверка в кадастъра.След срока от 7 дни взимам заверената деклереция и отивам в стая 14 в об-ната и обяснявам че не съм попълнила тази графа тъй-като не знам коя е годината защото такава няма посочена в нотариалниа акт и служителката започва на висок тон да ми нарежда как може при положение че било отбелязано тази графа да бъде попълнена аз не съм го направила.На въпроса ми от къде да намеря годината на построяване на този блок тя атговаря не знам отидете да питате съседите си дали не знаят.Питам аз при положение че точно те са институцията построила тези сгради кой по-добре от тях може да знае това,тя ми отговаря не знам но вие трябва да попълните тази графа.И при вече разразилия се скандал явно са ни чули от съседната стая дойде друга служителка която ми казва да напиша приблизително някаква година и,че година две разлика не били фатални.Е добре какъв е смисъла да се попълват данни ако те не са верни питам аз?И това ли трябва да представлява нашата администрация?Не мислите ли ,че ако един служител на дадена институция отговаря на въпроса на клиента с незнам от къде и не ме интересува но вие трябва да го попълните,то тогава той за какво е там и получава заплата на гърба на същия този човек?Аз мисла,че тези хора са там за да помагат на хората и да знаят всяка една подробност за това което работят.В противен случай просто не са за там.И трябва да си ходят а не да получават заплати които не заслужават.Ако този служител е в частна фирма и по този начин се отнася с клиентите как мислите колко време ще е на работа?
Ивелина Филева, i.fileva@ro-ni.net
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
до СС
Да беше питал тука в Шум-а, все някой щеше да ти отговори за селото.
Ивелина Филева
На въпросната дама 123 държа да и кажа,че съвсем не съм отишла в последния момент.И като тази информация си я имат там в общината защо аз собственика на едно от хилядните жилища построени от същата община съм платила и такса на всичкото отгоре в КАДАСТЪРА да ми проверят и заверят данните които съм написала защо аз трябва да им я попълвам? И второ отговора на служителката питайте съседите беше възможоно най-компетентния от нейна страна.Или пишете приблизително някаква година също ще е най достоверната информация.Не се опитвайте да убеждавате хората в нещо което е далеч от самата истина.
Гатанка
Що е то:трима работят,шестима ги контролират,деветима се въртят около тях?
Отговор:Администрация,получаваща заплата от данъкоплатеца
ии
До колкото разбрах въпреки многократните ходения никой не е разбрал името на служителките .Това означава че не са имали табелки с имената. Защо да не би да работят в ДАНС.
запознат
един от тях вече си направи офис зад общината за да краде по здраво
mariana
tazi ivelina fileva maj ne e mnogo v 4as
:D
Много си е добре Ивелина Филева макар че не я познавам. Една част от служителките в общината са под всякаква критика и са абсолютно некомпетентни!
777
В кадастъра служителката на лявото гише,с изрусената коса Такива фасони прави на гражданите,груба е ,нелюбезна,много е крива.От сутринта и личи.Като че ли трябва да си ходи в къщи.За нея гражданите са досадни същества.Не и е приятна работата.За такива катох нея не давам и един лев общински датък и таксди.Тя не ги заслужава.
знаещ
Не си прав 777. Цяла седмица служителката от лявото гише обслужваше сама всички граждани. Винаги чакам тя да ме обслужва, защото знам, че е компетентна и учтива. Винаги ми е обяснявала какво трябва да направя и от къде да си набавя необходимите документи.