Смятам, че срещу входа на супермаркета СВА на ул."Ген.Скобелев"124 (бивш магазин "Манго") трябва да има още една "зебра". На снимката, която Ви пращам, се вижда стълбата, по която отиват и се връщат до магазина жителите на пет огромни жилищни блока, за да пазаруват! Освен това, човек, спрял се пред платното с поглед наляво към идващите автомобили, има ограничена видимост от една рекламна колона (тя се вижда слабо в горния ляв ъгъл на снимката,под клоните на голямото дърво), а също и от стволовете на големите дървета. Е, дърветата не си ги даваме, но местата на рекламните колони определя Общината - да я преместят малко по- надолу!
А за боклуците, треволяците от градинките на отсрещните къщи с дворове и свлечената пръст в основата на стълбата и около контейнерите за смет се извинявам, че загрозяват снимката , но това е положението! Много пъти повдигах този въпрос, но тази пролет , точно на 1 май само аз и още едно семейство от нашия блок излязохме с метли и лопати да изметем разпилените боклуци и малко да разчистим пръстта по стъпалата, свлечена от дъждовете и миенето на улицата! И само още един човек дойде да ни помогне! Другите минаваха и заминаваха по стълбите и даже не казаха едно "браво"! А на общоградското почистване на 9 април на петнайсетина души от нашия "заден "вход едва ни стигна времето да изметем боклуците, хвърляни по нашата пътека от "предните" четири входа, и да изскубем тревата!
Делка Йорданова, delkay@abv.bg
Във връзка с този сигнал повдигам въпроса за още една по принцип правилна,но практически трудно изпълнима хоризонтална маркировка.Става въпрос за завоя пред ЖП гарата-по посока на ул."Шипка".Има реална опасност при престрояване в лентата за ляв завой срещу мен в същата лента да се озове садрещно движещ се автомобил,идващ от "Шипка"към гарата.
1.Маркировката, че е калпава-спор няма.Някъде са оставени широки ленти за движение, другаде тесни, самите линии и те са или дебели (широки като пътека за коридор) или тесни.
2.Нека някой да каже какъв киреч използват за боядисване?Това изобщо не е боя за маркировка.Навсякъде вече си личи, че отива на кино.
3.Някъде (примерно на Руския)са сложили вертикални бордюри.Трябва да се сложат коси (наклонени).Като ги настъпиш да се усетиш, а не да си остържеш колата.Друг е въпроса, че бордюрите ограничават естествения (логическия)път на колите (някъде-включая Руския)при законово определената скорост.Тоест някъде стесняват лентите за движение.Кръговото (към градската градина) трябваше леко да го свият с поне 1метър.Движението показва, че две коли (една до друга) идвайки от гарата се борят за една лента в кръговото.Макар, че е широко там, при голям трафик заради липсата на тези 1м. и нещо реално се използва една лента за влизане в кръговото.
4.Защо по кръстовищата тези високи бордюри не са боядисани с червена и бяла боя.В тъмно време и по време на дъжд това е страхотно улеснение за шофьорите.
5.Като идваш от Биохимията към пазара и завиеш надясно към Руския шахтата защо са я оставили на 7-8 см. под нивото на асфалта?Ние да не караме БТР-и?
да вярно е колегата преди мене е направил хубав коментар,наистина при шофиране никоъ никого не пази всеки кара както му падне,тука последните два три дена и аз имах такива случаи кидето щяха да ме блиснат,защото хората не спазват знацитте стоп и пропусни и затова стават повечето инциденти.........
Коментари
разтревожен
Във връзка с този сигнал повдигам въпроса за още една по принцип правилна,но практически трудно изпълнима хоризонтална маркировка.Става въпрос за завоя пред ЖП гарата-по посока на ул."Шипка".Има реална опасност при престрояване в лентата за ляв завой срещу мен в същата лента да се озове садрещно движещ се автомобил,идващ от "Шипка"към гарата.
разтревожен
"садрещно" МОЛЯ да се чете "НАСРЕЩНО"
...
Те в целия град маркировките са толкова "умно" направени, че трбва да си Шумахер, за да успееш да се справиш с тях.
и аз
1.Маркировката, че е калпава-спор няма.Някъде са оставени широки ленти за движение, другаде тесни, самите линии и те са или дебели (широки като пътека за коридор) или тесни.
2.Нека някой да каже какъв киреч използват за боядисване?Това изобщо не е боя за маркировка.Навсякъде вече си личи, че отива на кино.
3.Някъде (примерно на Руския)са сложили вертикални бордюри.Трябва да се сложат коси (наклонени).Като ги настъпиш да се усетиш, а не да си остържеш колата.Друг е въпроса, че бордюрите ограничават естествения (логическия)път на колите (някъде-включая Руския)при законово определената скорост.Тоест някъде стесняват лентите за движение.Кръговото (към градската градина) трябваше леко да го свият с поне 1метър.Движението показва, че две коли (една до друга) идвайки от гарата се борят за една лента в кръговото.Макар, че е широко там, при голям трафик заради липсата на тези 1м. и нещо реално се използва една лента за влизане в кръговото.
4.Защо по кръстовищата тези високи бордюри не са боядисани с червена и бяла боя.В тъмно време и по време на дъжд това е страхотно улеснение за шофьорите.
5.Като идваш от Биохимията към пазара и завиеш надясно към Руския шахтата защо са я оставили на 7-8 см. под нивото на асфалта?Ние да не караме БТР-и?
До "разтревожен"
Незнам кога улицата от жп гарата към булевард "Плиска" се е казвала "Шипка", но откакто се помня се казва "Станционна". Може би съм още млад за това.
разтревожен
Правилно!Улицата за която говоря наистина е "ПЛИСКА".Просто механическа грешка,за което искренно се извинявам.
Шуменеца
Абе не знам кой е тоя малоумник който е проектирал пътната маркировка в Шумен-но със сигурност няма понятие от шофиране и движение по пътища !
mitko
мисля че полицията трябва да обикаля повече из града ,защото от скоро шофирам в шумен и видях че хората строго не спазват знаците.............
* Коментар транслитериран от системата
0 1SHUMEN
да вярно е колегата преди мене е направил хубав коментар,наистина при шофиране никоъ никого не пази всеки кара както му падне,тука последните два три дена и аз имах такива случаи кидето щяха да ме блиснат,защото хората не спазват знацитте стоп и пропусни и затова стават повечето инциденти.........
* Коментар транслитериран от системата
0 0