Драга редакция, която и да си молим за съдействие Вашето огласяване на нашият проблем ,който е почти от новата 2012 година.Селото ни е малко и беше много хубаво и с ред и дисциплина.Ще ми упрекнете в носталгия, по миналото и тоталитарното, но не съм само аз почти всички на моята възраст и всички ония, които макар и малко преживели онова т.е Живковото време са на мнение , че е съществувало ред и дисциплина.
Помня 1947 година когато те комунистите електрифицираха селото,1950 водоснабдиха и канализираха отново те, създадоха ТКЗС-то може и да е имало грешки, в кой ли строй няма, но бързо и качествено ги поправяха.
Но това е минало, сега да си кажа болката,която вълнува не само мен а цялото село а тя е следната!!!
Става въпрос за аналоговите телефони пак от тоталитарно време имахме номератор, който що годе работеше добре, добре но новото време изискваше по нова технология и премахнаха старата техника – централата и я подмениха с нова и с надежда ,че ще е в наша полза и кой не харесва по новото и по усъвършенстваното.За съжаление при нас не се оправда версията,че новото е по качествено и по рентабилно. В началото на 2011 година дойдоха представители на Виваком или Вивател и един по един ни привикаха всички абонати в читалището на селото и ни дадоха безплатно по един телефон Panasonik доста сложен за нас възрастните и ни дадоха да подпишем договор готова бланка, която трудно можем да разчетем пак ние пенсионерите с 4 или 5 диоптър очила. Оказа се мче сме подписали договор за 2 години да ползваме техните услуги. Всичко трйгна добре но в един момент започнаха повредите по мрежата ни отначало на определени абонати а по късно и сега в момента цялото дело няма телефони, дори и кметството. По отделно ,пък и колективно сме сигнализирали центъра за услуги и повреди нееднократно за проблема но до момента никой не се е отзовал . Само дават обяснение ,че се работи по проблема и това е срок за отстраняване няма.
Потърсихме и съдействието на кмета ни макар да не и е в задълженията логично и хуманно е да ни помогне все пак е избрана с нашите гласове пък и е по авторитетна и е във властта, но за съжаление никакъв резултат.
Това е действителността в с.Каменяк.Няма да ви се оплаквам колко са ни нужни телефоните, особено на нас болнавите и възрастни хора, било то за спешна помощ ,било и за други наши нужди. Както съвсем наскоро в селото възникнаха 9 пожара, които застрашаваха съществуването ни и ако все пак ги нямаше мобилните телефони, незная как бихме сигнализирали на пожарни и линейки, но за жалост не всички хора в селото имат мобилни телефони.
Това е накратко немаловажния за нас проблем,за който Ви моля да огласите та дано някой от „по-големите” прочете зовът ни а се разпореди за отстраняването му.
Казвам се Иван Лазаров Медаров от с.Каменяк ул.”Свобода” тел: 0899306269
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
8878
Едно време съд нямало ли е?Има по висши органи и по-големи от некадърната ви кметица,които могат да обърнат внимание на проблема Ви.Дори децата знаят какви мошеници са мобилните оператори а да не говорим колко безоотговорно и незаинтересовано подписвате договори.Така изгоряха с пари много ваши връсници понеже и те се мислеха за толкова интелигентни!Има институции,които ще разрешат проблема Ви!Напуснете за момент селото,отидете в по близкия град,намерете къде е офиса на мобилния оператор и поискайте сметка защо плащате нещо което не може да ползвате.Звънете постоянно в центъра бъдете нахални нагли и ще успеете.Успех желая
потърпевщ
Проблема не е само във вашето село, проблеми имаше и в село Васил Друмев.По два три месеца част от селото остана без телефони,но на операторите не им попречи да вземат пари за такси без да са ползвали услугата им. Гавра с възрастни и болни хора. Мръсни долни обирджии.
668
за да стане по ясно: БТК премахна кабелните телефони и премина към стационарни GSM апарати
следователно вече няма аналогова мрежа и най-важното е че абонатите вече имат възможност да избират между офертите на всички мобилни оператори!!!
проверете офертите и покритието на Mtel и Globul и е възможно да намерите по-добри условия, включително и при запазване на стария номер
БТК(Vivacom) използват всякави методи с цел да ви задържат като абонати, включително и чрез заплахи - виждате ли ако не преподпишете договора за 2 години ще ви спрат номера ... !!!
Men
Проблема е повсеместен. Същото е положението и в с. Осмар. Половината от селото много рядко има телефонна вразка. Защо трябваше да се унищожава сигурната и стабилна аналогова телефонна система и да се въвежда нова без да е направена, както трябва. Редовно си плащаме таксите, а не сме в състояние да говорм с възрастните хора, нито те да се обадят за помощ, когато им е необходимо. От няколко години системно от Мтел ни казват, че работят за подобряване на услугата. До сега безрезултатно. Явно в комисията по далекосаобщенията има глухи некадърници, които само получават заплати даром.
СЪВЕТ
ОПИШЕТЕ ПРОБЛЕМА В ЕДНА ЖАЛБА ДА СЕ ПОДПИШАТ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПО-ВЕЧЕ ХОРА И ИЗПРАТЕТЕ ЖАЛБАТА В КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. САМО ОТ ТАЗИ КОМИСИЯ СЕ СТРЯСКАТ МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ ОТ ОПИТ ВИ ГО КАЗВАМ.
123
Най-добрия вариант е да пишете жалба в сайта на "Виваком".Там жалбите се четат от по-горе стоящите и мърдане няма.За проблема ви се знае само на местно ниво и затова решение няма,но когато се напише жалба в сайта им много бързо се решава всичко.Аз лично имах проблем и веднага след като писах в сайта лично ми се обадиха и проблема беше решен.Преди това писах жалби,които в офис на "Виваком" ми слагаха входящ номер и резултат нямаше.Това е най-добрия вариант за вас попълват се данните и от долу има поле в което се описва проблем.И след 8-10 дена ще имате отговор.
Иван Лазаров Медаров
Направил съм техническа грешка,телефона ми е 0899396269
Иван Лазаров Медаров
Направил съм техническа грешка,телефона ми е 0899396269
шебек
КЗП!