Директорът на МБАЛ-Велики Преслав д-р Стоянка Кръстева официално представи днес сертификата издаден от Международната организация „MOODY” за въведената система за управление на болничната и извънболничната помощ в съответствие с европейските изисквания. Така след близо двугодишна атестационна процедура болницата в общината стана първата в Област в Шумен с подобна гаранция при управлението на качеството и обгрижването на пациентите. Доктор Кръстева подчерта, че това е и признание за работата на лекарите и медицинските специалисти в МБАЛ-Велики Преслав. Допълнителен плюс са и усилията полагани от ръководството за закупуването на съвременна медицинска апаратура. Също днес официално бе представен и новия ултразвуков апарат. Началникът на отделение образна диагностика д-р Георги Попов представи пред кмета Рачо Кожухаров, зам.кмета Александър Горчев и директора на РЦЗ д-р Атанас Атанасов възможностите на съвременното оборудване. Ултразвуковият апарат разполага с цветен и пулсов доплер за изследване на кръвоносните съдове. Той е снабден и с 3 сонди за изследване на коремни органи, бъбреци, стави, млечна и щитовидна жлези. Апаратът има опции за запаметяване на последните образи и за разглеждане на всички позиции, чрез филмиране и записване на диск. Това е втория подобен диагностичен апарат в МБАЛ-Велики Преслав, като първия се ползва основно в кардиологично направление. Оборудването е закупено със средства от общинския бюджет на стойност 66 000 лева. Кметът на Община Велики Преслав Рачо Кожухаров подчерта, че местната общественост цени работата на лекарите и медицинските специалсти. „МБАЛ- Велики Преслав обслужва освен жителите на нашата община, а итези от общините Върбица и Смядово и ние сме длъжни да съхраняваме и развиваме тази болница”, заяви Рачо Кожухаров. Преди два дни е приключил и търга за закупуването на скенер за болницата във Велики Преслав.
ШУМ.БГ
PGRpdiBjbGFzcz0iYWRzLXpvbmUiIGlkPSJhZHMtem9uZS16b25lMm5kcGFyYWdyYXBoIiAgCiAgICAgCiAgICAgCj4KICAgIAogICAgICAgIAogICAgICAgIAogICAgCjwvZGl2Pg==
Коментари
Л
Браво на болничното ръководство и общинарите.