Компанията "Кока-кола" официално потвърди влизането си във Формула 1 - на този етап като спонсор.

От 2013 г. лидерът на пазара на безалкохолни напитки ще спонсорира отбора на "Лотус". На болидите на британците ще се появи логото на енергийната напитка Burn", производство на "Кока-кола". Напитката се продава в над 80 страни в света, което е основание да се смята, че рекламата наистина ще си струва.

Финансовите параметри на сделката не се съобщават. Директорът на маркетинга в сферата на спорта и развлеченията в "Кока-кола" Еманюел Сойдж изказа задоволството си от сключването на рекламния контракт с "Лотус". "Формула 1 е гонка, харесвана по цял свят. Щастливи сме, че ще си сътрудничим с "Лотус".

През 2012 г. "Лотус" се сдоби и с други платежоспособни спонсори - Microsoft, производителят на храни Unilever и разработчика на игри Angry Birds. /БГНЕС