Пътническият влак Русе-Шумен се запали малко след пристигането си на шуменската гара в 11,10 часа. Изгорял е половината локомотив, като пламъците са потушени, преди да обхванат първия вагон. За щастие няма пострадали.
На място са пристигнали два екипа на пожарната, видя репортер на ШУМ.БГ. Всички пътници са слезли, преди да започне пожара. По първоначална информация, огънят е възникнал след късо съединение в ел.-инсталацията. За щастие е пламнала задната част на локомотива, в която не е имало машинисти. Те са се опитали да загасят огъня с пожарогасители, но без резултат.
Машината е марка „Шкода“, произведена е през 1970-та година.
ШУМ.БГ
Коментари
Анонимна
Забавлявате се с коментарите си, но положението не е никак забавно, нито пък смешно. Аз лично преди 2 години се возих във влак, на който се запали последния вагон и така си пътувахме повече от 30 минути, за да стигнем на гара, в която ни казаха да си потегляме така с него, че не искали да остава на гарата им. Има толкова много случаи вече, за които дори не се пише. Мои познати са ми споделяли за подобни случки също. Заплашваха ни кондукторите, че ако се обадим на журналисти ще съжаляваме... Та питам: НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА!?!
anonimen
бе като цяло защо не вземат да запалят цялото бдж,че е замязало на гъз,влакове и прочие...
* Коментар транслитериран от системата
1 5Йорданов
...абе,защо не вземе да се запали цялото БДЖ,че е замязало на насран гъз:Локомотиви,купета,адско обслужване,студени гари,закъснения на влакове, многочасови пътувания....и.т.н Още да изброявам ли..???
Анонимен
аз ще ви кажа кой е виновен. виновен е огняра, дето фърга въглища в пещта!
bobo
Защо е така сплескан, аз си мислех че има ламаринен покрив, пък то ламинат.
ммммм
Ами тъка става защото всичко във нашата хубава държава е старо.Поне няма загинали.
Do n#9
умната да не ти сготвят нещо в дупето
* Коментар транслитериран от системата
1 1лъжкоо
Много лъжете бе ,този вестник е направо гола вода.Как са машинистите!Защо не изпратите екип в бърза помощ да ги види.Ужас аман от псевдодраскачи.
Анонимен
Пв 20 165 не замина навреме от Шумен,защото локомотивът му беше на 2 коловоз за да изтегли вагоните от русенския влак на които изгоря локомотива.Контактната мрежа обаче се скъса и локомотива остана там.RБВ 2611 Златни пясъци София-Варна пристигна със закъснение от над час,а БВ 2612 вероятно също закъсняваше и затова в чакалнята имаше около 100 човека.