До 3 месеца ще бъде създаден единен денонощен телефонен център в общината, в който гражданите ще могат да подават своите сигнали. Това реши днес Общинският съвет единодушно с 36 гласа „за“.
Предложението за откриване на един номер, на който шуменци да подават сигнали, бе на съветника Добромир Драев.
Кметът Любомир Христов обясни, че такъв център предстои да бъде разкрит и допълни, че идеята се избистря, защото постъпилите в центъра сигнали трябва да се прецизират.
„Ако на този телефон дойде сигнал за вандалска проява, общината няма ресурса да реагира и този сигнал трябва да се насочи към полицията“, даде пример Любомир Христов.
Градоначалникът допълни, че предвиждат в центъра непрекъснато да има обратна връзка с гражданите. Техните сигнали ще бъдат приемани от служителите на общинското предприятие „Охранителна дейност“ и ще бъдат насочвани към компетентните органи в общината.
С решението си за създаване на единен телефонен център за сигнали на граждани Общинският съвет задължи администрацията да закупи необходимата техника за непрекъснат запис на телефонен разговор без възможност за изтриване и манипулиране от оператор.
ШУМ.БГ
Коментари
гражданин
Телефонът ще върши работа ако ресорните служители са отговорни , имат желание да работят и знаят какво да предприемат без страх ,