До 3 месеца ще бъде създаден единен денонощен телефонен център в общината, в който гражданите ще могат да подават своите сигнали. Това реши днес Общинският съвет единодушно с 36 гласа „за“.

Предложението за откриване на един номер, на който шуменци да подават сигнали, бе на съветника Добромир Драев.

Кметът Любомир Христов обясни, че такъв център предстои да бъде разкрит и допълни, че идеята се избистря, защото постъпилите в центъра сигнали трябва да се прецизират.

„Ако на този телефон дойде сигнал за вандалска проява, общината няма ресурса да реагира и този сигнал трябва да се насочи към полицията“, даде пример Любомир Христов.

Градоначалникът допълни, че предвиждат в центъра непрекъснато да има обратна връзка с гражданите. Техните сигнали ще бъдат приемани от служителите на общинското предприятие „Охранителна дейност“ и ще бъдат насочвани към компетентните органи в общината.

С решението си за създаване на единен телефонен център за сигнали на граждани Общинският съвет задължи администрацията да закупи необходимата техника за непрекъснат запис на телефонен разговор без възможност за изтриване и манипулиране от оператор.

ШУМ.БГ